sobota, 6 października 2012

' 26 Rok szkolny pełną parą

Nie liczcie na nic twórczego, bo jestem tak zalatana, że nie mam kiedy rysować. Jedyne co mam to to co robię na zajęciach artystycznych. A ilość zajęć dodatkowych w tym roku szkolnym mnie przeraża. Ale to rzeczy.

Ćwiczenie perspektywy, ocena 6 o_O i beznadziejne zdjęcie z lekcji...
Ważne że widać cienie, i są dobre w teorii w praktyce - od czapy.

Piramida zrobiona przez 45 min z moimi ludkami : Julcia, Mela, Franek, Synek ! Jesteście genialni. "Mela leć przez okno po zielsko do piramidy !" ^.^ ocena - 6 o_O podziwiam moją plastyczkę...

rozklejająca się piramidka

Kicia z zielskiem w tle :)

I więcej nie mam nic... 
U mnie dziś śliczna jesienna pogoda, a tak ciepło, że można latać w krótkim rękawku <3 I mój piękny widoczek z okna, ale że ze mnie taki fotograf jak z mojego taty primabalerina, to no. Ale co tam :


A teraz zabieram się za język polski popijając herbatkę z mojego kubeczka z małpką:



I nie liczcie na rysunki w najbliższym czasie, gdyż iż ponieważ idę na olimpiadę z biologi i oto co mam przerobić:



Więc kartka z pamiętnika Angieee skończona, mam dla was jeszcze 3 ogłoszenia.

#1 Proszę napiszcie jak podoba wam się nowy wygląd bloga, to dla mnie ważne bo nie wiem czy zmieniać coś czy nie, a jakby nie patrzeć blog jest dla was <3
#2 Jakby ktoś się za mną stęsknił (hahahaha żart roku) to jestem tu <twitter> follow <3
#3 Ja sb wchodzę a tu ponad 1400 wyświetleń !!! Dziękuję !!! Jesteście kochani !!!
#4 A i nie wiem jak wstawić statystykę do widoku dynamicznego -.- Ale coś wykombinuję 
:*

4 komentarze:

  1. Noo doobra perspektywa, trzeba ćwiczyć, ja teraz wracam do podstaw i staram się zlikwidować wszystkie swoje krzywusy XD Zazdroszczę nauczycielki od plastyki-nasza ogranicza inwencję twórczą -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym. Chwali wszystko, zero krytyki... Jedyne co to: "O jak ładnie" -.-

      Usuń
  2. Wow, super ta perspektywa. :D
    Nasza plastyczka jest okropna, więc się ciesz, że masz taką a nie inną.
    Tia, Ty to masz szczęście bo idziesz tylko na JEDEN konkurs, a ja?
    1. Polak.
    2. Anglik.
    3. Hista.
    T.T
    Z niecierpliwością czekam na rysunki, bo chociaż dopiero od niedawna znam Twojego bloga, to już Twe arty zdążyły mi się spodobać. XD
    A wygląd jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na 2 biola i angol, na więcej nie chce, bo chcę się na te dobrze przygotować a nie na 6 od czapy, jak mój kumpel -.-
      Co do plastyczki, bym nie powiedziała. W podstawówce miałam zarąbistą, ciągle wytykała mi błędy i głównie dzięki niej rysuje tak jak rysuje. No i jeszcze dzięki Elfik777 :D
      I baaardzooo dziękuję za pochwały :)

      Usuń