sobota, 23 lutego 2013

' 35 Ciąg dalszy akwareli

Wybaczcie, nie dałam rady dodać nic w ferie. Byłam zalatana zwłaszcza w ostatnim tygodniu. Dziś na szybko. Obiecany wcześniej Złomek i Zygzak McQueen zdobiący ścianę pokoju mojego brata xD



I taki szybki obiecany wcześniej szkic Will'a ze Zwiadowców <333 Tak wiem że CzekoladowaObwarzanka też się nim jara więc dedyk dla Cb laska :)


To tyle jak na razie. Lece i wybaczcie, że tak krótko, ale nie mam wg czasu. Mimo soboty zaraz siadam do fizyki, bo mam sprawdzianów od ... w tym tygodniu -.-

Trzymajcie się ciepło i tulcie do kaloryferów bo z i m a!!!

DOPISKI
1. Co do nominacji jeżeli będę miała chwilkę z chęcią odpowiem i dziękuję za pamięć!
2. Co do ostatniej notki: 1. Warszawka (taaa wiem mało mamy tych wieżowców i wg jej nie przypomina) 2. Moje kochane Seatlle, do którego kiedyś pojadę! zobaczycie! 3. Sydney (to chyba zgadł każdy) :D

28 komentarzy:

  1. Hehe, Auta zawsze spoko. xD
    A Will jest po prostu boski. Ten łuuuuuuuuk! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiill <3 Zostałam oficjalnie Zwiadowcą :D
    Auta są boskie, wpadnij kiedyś do mnie namalować też takie moim braciom.
    Pozdrawiam i czekam na więcej,
    Keiko.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :) świetne prace :] Ja też mam ferie więc doskonale Cię rozumiem... a jak sobie pomyślę, że pojutrze do szkoły... ;/ żyć się nie chce ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna postać ze Zwiadowców :)Warszawa? Serio? łał, nawet by mi do głowy nie przyszło, że jakiekolwiek z nich jest z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze po narysowaniu mnie też haha xD

      Usuń
  5. Podoba mi się twój szkic willa chociaż nawet nie wiem co to są zwiadowcy przypuszczam jakiś serial xD chyba jestem inna :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiadowcy to saga książek :D I modle się żeby filmu nie było, bo się ukaże taki dziki reżyser co walnie film i zbezcześci to co wypracowała moja wyobraźnia :D

      Usuń
  6. Świetne są te rysunki. Złomek najlepszy. Szkoda, że ja nie miałam takiej siostry, gdy byłam mała, chociaż pewnie i tak bym zamazała te rysunki moimi pisakami ;P.
    Will ma za krótkie ręce i trochę za małe dłonie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D tak wiem leże z proporcjami z głowy :( ale się poprawię!

      Usuń
  7. Dobra piszę 2 raz bo wszelka elektronika się na mnie uwzięła (na czele z klawiaturą) T-T, także będzie krócej...
    I znowu podziwiam za farbkowanie, ogółem auta wyszły wyczepiaście.
    Will też spoko, tylko tak jak wyżej dłonie trochę za małe, ale łuk *.* Chyba muszę się zabrać za czytanie, tylko znając moją bibliotekę będzie to dosyć trudne, ale czego to się nie robi dla kolejnej fazy książkowej xD
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak polecam :D książki są cudne :D

      Usuń
  8. Ooo, szkic mi się podoba, ma klimat :D A brat musi być cholernie zadowolony z obrazków ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała :D i dziękuje :D

      Usuń
  9. Okej...piszę to 5 raz i nie mam pojęcia czemu xD
    Od razu mówię że Will jest ewbfyuiuogyilwi2bcyb2vfgbo23b;ubyqgffw2 <3
    Robiłam szkic Eraka xD I nie wiem czy jest na blogu.. Łatewa. Musimy kiedyś pogadać i to na pewno.
    a brat pewnie zadowolony że ma taką siostrę 8 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma szkicu! Chce szkic Eraka! Zaraz Ci to wypomnę u Cb! :)

      Usuń
  10. Jest Złomek jest impreza! :D On wymiata ;) Ogólnie rzecz biorąc podziwiam za akwarelową wytrwałość :) Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeej.... Kiedy dodasz nową notkę ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zaraz :D taaaaa odpowiedz z opóźnieniem 13-dniowym :D

      Usuń
  12. super, naprawdę, bardzo mi się podoba, takie lekkie, widać, że to Twoja pasja i że masz duże umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, zgapiłaś Willa od Laury Pomianowskiej : http://www.laurapomianowska.pl/gallery.php?mghash=adbf7662c3b444580e3dcc1c22489b55&mggal=2&mgpage=7

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten rysunek w google grafika i jest świetny. Prawdopodobnie utkwił mi w pamięci i narysowałam podobnego, wyglądającego wiele razy gorzej. Jeżeli to jej to przepraszam.

      Usuń
    2. albo po prostu go przerysowałaś ;)

      Usuń
    3. Ewentualnie jeżeli na to nie wpadłaś mogłam narysować to z tej grafiki :) http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120501120432/zwiadowcy/pl/images/1/17/Will_Treaty.jpg z której jak mi się wydaje korzystała też Laura ^^

      Usuń