poniedziałek, 14 listopada 2011

#10 Sarah Blasko

Wczoraj wieczorem ( czytaj w nocy ) w godzine nabazgrałam zaczęty wcześniej portret Sary Blasko . Ma źle ustawione usta a prawe oko ( to po lewej stronie zdjęcia ;D ) Wyszło dziwacznie . Nie mniej jednak całokształt mi się podoba . A oto i on :

sarahblasko.jpg

I najdłużej zajęły mi włosy ...
O kurde , pod włosami też powinnam zrobić na kolor te trójkąty czy tam kwadraty o.O teraz zobaczyłam , że zapomniałam . Ach ten mój zmysł oriętacji ;)
Następną notką będzie Matt , którego póki nie skończe nie wstawie nic nowego :D.
Zauważyłam , że największy zapał do rysowania i pisania notek mam przed sprawdzianami czy kartkówkami z biologii . Cóż za zbieg okoliczności , nieprawdaż ?
Dobra lece się uczyć :*
PS. A szablonu jak nie było tak nie ma ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz