niedziela, 4 grudnia 2011

#11 LP3


Udziela mi się Świąteczna atmosfera. Obrazek w nagłówku to mój odręczny pomalowamy w Photofiltre szkic długopisem. Wyszedł dziecinnie i tak miał wyjść .

Zmieniłam nagłówek a mam się uczyć gegry , cóż za zbieg okoliczności ;)
Co do portretu Matt'a : nie wyszedł i go tu nie wstawie i tak kiepsko rysuje więc się nie będę jeszcze bardziej pogrążać. Cel mnie przerósł i nie dałam rady , jak z Anakinem Skywalkerem który także wyszedł jakby chciał a nie mógł ... Jeszcze raz przepraszam .

Za to mogę oferować szkic sukienki inspirowanej Listą Przebojów Trójki z tego piątku ( 2.12.2011r ). Każda piosenka miała inny nastrój i charakter więc nie muszę mówić dlaczego sukienka wygląda jak wygląda ;] Oto ona :

sukienkainspirowanalp31.jpg


Ta peleryna jest boska ;]
Twarz sobię odpuściłam ;) .

To ja lece się tej geografii uczyć :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz