sobota, 12 maja 2012

#18 Zbieranina wszystkiego i Kośulka dla Agatki :*


Witam. Nie urwijcie mi głowy za nieobecność (miesiąc z hakiem), ale na usprawiedliwienie powiem, że cały czas ślęczałam nad pracą z historii, która jest już wysłana ! Tak 7 maja, dzień największego w życiu stresu... Nie pytajcie. Ale jak coś wygram to się pochwale ;D

Jako że kochany Pan od historii tak zawalił mi cały miesiąc jedyne co mam to bazgroły z lekcji albo na poczekaniu ;/ Ale nic.

Ludzie odwala mi ! Założyłam twitter'a ! Podany jest po lewej stronie XD. Jak się komuś nudzi to wbijać i czytać me ciągłe wypociny ;]
https://twitter.com/#!/Aangieee_
Jakby ktoś nie wiedział jak wpisać ;D

Gdyż iż ponieważ mam już i tak za dużo roboty biorę się za więcej... Ta nie umiem nie. Ale w tym roku mamy 100-lecie szkoły i nie moja wina że jest konkurs plastyczny, na dodatek Z NAGRODAMI ! a że nauczycielka plastyki kazała rysować na A2 to już inna bajka...

Ale z drugiej strony przed szkołą mamy dżefka, co zmotywowało mnie do szkicowania dżefek. Oto jedno z mojego ogródka:

drzefko.jpg


Tak mnie też dziwi dlaczego moja mama kupiła dżefko, które od początku wyglądało jak uschnięte ?

A teraz szkice wykonane po ciemku kiedy pilnowałam w nocy śpiącego brata ; ] ( 2,5 roku ma dla zainteresowanych ):

Wazonik, które ledwo unosze bo takie to to wielkie :

wazon.jpg


I suwak czy jak to tam, znaczy się zamek błyskawiczny jak ktoś nie kuma ;D od poduchy:

suwak.jpg


Taa ołówek automatyczny to nie takie wielkie Zuo na jakie wygląda ;D

Jako dalsza część szkiców wykonanych na poczekaniu będzie :
A) wpływ dysocjacji soli na Angieee w upalny dzień, czytaj nie dokończona lala (45min to za mało na rysunek, zwłaszcza jak przy tym rozprawiasz z Tyśką i piszesz sms-y z Monką. Taa Juczenka ;D:

lalkachemia.jpg

B) Wpływ poprawy z religii, której nie musiałam pisać oraz chęć udowodnienia dziewoją, że nie ma nic łatwiejszego niż zrysować graffiti ze schematu drukniętego z netu:

Graffiti.jpg


Taa na graficiarkę się chyba nie nadaję. Ale marzenie o wieeelkim bazgrole na wieeelkim murze kiedyś spełnie, znając życie w jakiejś piwnicy, albo zmasakruje tacie garaż ;D. Dla zdezoriętowanych tam (pacz w góre) jest napis Kicia, bo od niej zachachmęciłam wzorki na literki XD

I na zakończenie chyba największe osiągnięcie w tym miesiącu, czyli prezent dla mojej Agaci :* Najlepszego Słońce ! Ciekawe co powiesz jak dostaniesz ;D Godzinka pracy 24h czekania  i 15 min pracowania, a jak zlezie po #1 praniu to ubije ! i koszulke, i akwarele, i pralkę, i wszystkich którzy pisali w necie, że nie zlezie ! Mój instynkt mordercy was znajdzie !

Kośulka:

Koszulka22.jpg



Widać jeszcze włożony w koszukę atlas świata oraz sweet starą pościel w misie, która służy do osłaniania podłogi od mych niewdzięcnych farbek ;D
Si kocham 'Dżem', a jak ktoś nie wie o co chodzi, albo chce posłuchać dobrej muzyki to zapraszam :

http://www.youtube.com/watch?v=Uqq-PDIS2Y0

To by chyba było na tyle. W następnej notce wrzuce zdjęcie Agaci w tej oto powyższej koszulce ;D przynajmniej od szyi w dół ;D

No to chyba kończymy !

A I BAAARDZO DZIĘKUJĘ ZA 1000 WEJŚĆ ! ! ! ZWAŻAJĄC NA TO JAK MAŁO DODAJE TO MI SIĘ NIE NALEŻY ;*

Branoc :*

***

PS. Zwariować można z tym onetem ! Ale sama najbardziej lubie czytać blogi właśnie tu ; ]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz