wtorek, 5 czerwca 2012

#19 Yupii ! Roczek Ludziska ! ! !


Tak ludzie, wczoraj stuknął roczek. Ale onet niestety zeżarł mi całe nerwy na dodawaniu szablonu a na notke nie było czasu ;) Propos jak się szablon podoba ???

Dobra do rzeczy, bo jutro mam 100-lecie szkoły więc trzeba kiecke uprasować ;D
A co do 100-lecia, jutro ogłoszenie wyników z konkursu plastycznego ;D Tak ta BIG praca na A2 ... Oto ona, żeby nie było że się nie pochwalę ;]

100leciesql.jpg


Wiem, że krzywo, ale Mamcia zarekwirowała wszystkie linijki :)

Dalej mój pierwszy komiks, stworzony na angolu. Widoczny skład Agaci, która zapierdzielała z mazakami, bo sama nie dążyłam ;]

komiks11.jpg

Kolejne szkice z lekcji ;] Kolorki - chemia (sole), ołówek - angol ;)

laleczki1.jpg


Ja wiem że moje doświadczenie z obróbką jest minimalne, alem ;]

I na koniec szkic z autobusu do Lednicy ;) Był ktoś ? Tak muzyka wpływa na Angieee ;*

Lednica20121.jpg




Spadam się myć. Wybaczcie że tak mało, ale zalatana jestem. Ale niedługo wakacje !!!

Paaa:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz