niedziela, 23 października 2011

#8 Stairway to heaven & Highway to hell


Z 2-3 tygodnie temu na wf-ie z Agatką słuchałam muzyki . Ku jej pomysłowi powstał rysunek oparty na dwóch legendarnych piosenkach ' Stairway to heaven ' Led Zepplin i ' Highway to hell ' AC/DC .
   Narysowałam jeden rysunek na dwóch kartkach , aby móc go zawiesić na ścianie w dwóch antyramach . Jeden jest kontynuacją drugiego .
   Wiem , że wygląda dziecinnie , ale taki miał być ;] Rysując go doszłam do jednego wniąsku ' KREDKI TO ZŁO ' pewnie dlatego , że nie umiem się nimi posługiwać .
   Oto i one z dedykiem dla pomysłodawczyni :

stairwaytoheaven.jpg

highwaytohell.jpg

Śmiać mi się chce jak na nie patrze , bo są tak beznadziejnie wykonane , ale co tam .

Trzeba się wziąć za nową grafike , bo mi się nie podoba ;]

A propo ma ktoś pomysł na portret , bo mam ochote kogoś narysować , ale nie wiem kogo . Tylko nie łysy , bo musze włosy poćwiczyć ;)

Lece czytać ' Kamienie na szaniec ' . Jedna z fajniejszych lektur jakie były .

Paa ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz