środa, 22 sierpnia 2012

' 23 Wspomnienia

Jako taką małą odskocznie od moich prac (dodałabym ale czekam na Anę! ) więc będziecie mieli sporo rysunków nie mojego autorstwa. Będąc u mojej kochanej Agatki wpadłam na to. Pokazała mi bowiem stary zeszyt swojej mamy, w którym jest masa cytatów i pięknych rysunków. Mam nadzieję że Pani Gosia się nie obrazi jeżeli wstawię tu parę prac z jej nastoletnich lat. Więc oto i one:





Żeby Pani Gosia nie czuła się osamotniona do kolekcji dostaniecie stronę z pamiętnika siostry mojej babci, która chyba nawet nie wie że znalazłam go u innej cioci na strychu. Ale ciii...


Nadal nie kumam tego "Kto chce wiedzieć moje imię niech 10^4(do potęgi 4) kartek minie"...

Przedostatnia na patelnię wchodzi moja mamcia ze starym rysunkiem z mojego pierwszego pamiętnika ;) w którym zbierałam wpisy. Tych które piszę ja jest już 4 i jak moje dzieci kiedyś to przeczytają to wole nie myśleć co będzie!

I na koniec wielka niespodzianka, mianowicie mój kochany tatuś z cudnym poczuciem humory i wpisy z moich dwóch pamiętników:
<uwaga uwaga!>


Taak mam talent po nim ! 

Chciałam zaznaczyć, że te prace nie są moje i nikt a nikt nie ma prawa ich skopiować ! Jeżeli skopiujecie moje będzie źle, ale na te jest 3 razy taki zakaz jak na moje własne, JASNE ?!

Więc no. Ana rusz tyłek !

A i na zakończenie dla znudzonych ludków zapraszam na świetnego bloga:


Blog powoli się rozkręca ale zapowiada się ciekawie. Do następnego :*




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kwiatki, musiało to bardzo fajnie wyglądać przy wpisie. Jakie ładne pismo w pamiętniku Babci! Ktoś się musiał postarać

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku super ^.^ Kwiatki sę śliczne. I nie marudź ja już mam rysunek zeskanowany, zwarty i gotowy xD Po prostu ostatnio nie mam z Tb kontaktu i nie mam Twojego rysunku :P Mam nadzieje, że złapie Cie na gg. U mnie nowa notka ^.^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pismo z pamiętnika siostry babci jest przepiękne. Ktoś musiał w to włożyć naprawdę sporo pracy.
    A takie pamiętniki to naprawdę świetna pamiątka na stare lata. Ja sama trzymam swoje i czasem jak sprzątam w pokoju, to sobie je oglądam i wspominam sobie wpisy, szczególnie tych osób, z którymi urwał mi się już kontakt.

    Czasem odwiedzałam twojego bloga, gdy był jeszcze na onecie, teraz będę starała się zaglądać częściej, a żeby być na bieżąco, dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam serdecznie^^

    everyle-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh jak mi miło się na duchu zrobiło :)
      Rzeczywiście pamiętniki są świetną pamiątką, a z tego czerpię chyba najwięcej. Znalazłam go kiedyś na strychu i powiem szczerze, że ta ciocia nawet nie wie że go posiadam. Nie dopytuje, to co będę wybiegać przed szereg ^.^

      Usuń
  4. Ach te wspomnienia. Nie potrafiłabym żyć bez pamiętnika <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz że nie tylko ty. I ładnego masz Kurt'a przy imieniu ;)

      Usuń