piątek, 6 stycznia 2012

#12 Laleczki


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ! ! !
Wiem że troche poźno , ale wcześniej nie dałam rady i nie miałam nic co mogłabym wstawić ;]
Przez cały wolny tydzień nie narysowałam nic , bo byłam zajęta czytaniem ' Krzyżaków ' . Swoją drogą ciekawa lektura ;] Tylko te opisy drogi z jednego miejsca do drugiego to można było troche oszczędzić ;P . Ale do rzeczy .

Gadałam z Pecinką i szukałyśmy pomysłu na nowy rysunek ( mój ) . Od razy zrezygnowałam z rysowania niektórych chłopców ( tak tych paru ;] ) . Na szczęście kochana Peciaaa zawsze ma 1000 pomysłów na minutę i zawsze coś znajdzie . Z dedykacją dla niej za pomysł na tę oto laleczkę ;] Tak ma mieć tylko jedno oko . A nad deszczem sie pomyśli ;]

Oto lala :

laleczka.jpg


Kiedyś miałam wstawić rysunki ze Złotych Myśli ale zawsze było coś innego . Teraz wkleje tylko jeden z dedykacją dla Agatki . Trzymaj się Słońce i olej gadanie o ' rodzinnej farmie i budowaniu domków mieszkalnych dla piesków zaprojektowanych przez twoją kuzynke ' . Włóż słuchawki w uszy , włącz AC/DC na full , klapnij na łózio w różowej piżamce i puchatch skarpetkach i wyłacz się od świata . Bo Ci się kochana GORZEJ ZROBI !

Cytat specjalnie dla ciebie :

Obraz056.jpg


To chyba tyle na dziś ;]

Bye (^_^)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz