piątek, 3 lutego 2012

#13 Peciaaa


Ferie mi minęły, a ja nic nie zrobiłam, prócz zaczęcia portretu Peci. Skończyłam go dziś tylko ze względu na to, że jestem przeziębiona i cały dzień spędziłam w domu. Tak się składa, że kaszle jak stary gruźlik i strasznie chrypie. Milusio.

Pasowałoby zmienić nagłówek, bo ten z Merry Christmas już 'trochę' nie pasuje ;] Zmienie, może dziś coś jeszcze wymyśle ( ta nadzieja matką głupich ).

Dobra :
Panie i Panowie, mam zaszczyt przedstawić mą zacną koleżankę Pecie ( Pauline - ale nienawidzi jak się tak na nią mówi ). Praca robiona przez około miesiąc, bo miałam lenia ;] z ciut starego zdjęcia, ponieważ modelka ma teraz krótkie włosy, a oto i ona :

Pecia3.jpg


Cienie nie wyszły bo wszystko się zlewa, a włosy wyglądają na ciemne. Tak Pecia jest naturalną blondynką, ale tylko jeśli chodzi o kolor włosów ;]

Chyba nie jest źle ?

Lece, może się wezme za nagłówek, żeby się czymś zając i nie myśleć o bolącym gardle ?
Paaa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz