piątek, 17 lutego 2012

#14 Padmé Naberrie Amidala


Pewnie wielu z was zastanawia się co za hmm ... bynajmniej dziwny tytuł wymyśliłam . Więc dla niezoriętowanych jestem fanką ' Gwiezdnych wojen '. Śmiejcie się , śmiejcie , ale nawet nie wiecie jaki to świetny film . Po prostu cudo . A to to co w tytule jest to imię jednej z głównych postaci . Jak wam się nudzi to zobaczcie sobie jej stroje ( boskieee ^^ )
Nie będę się rozpisywać kim była , bo troche by zeszło , ale tak ogółem to ukochana Anakina Skywalkera ( poźniej był Lordem Vaderem - ten co w tej masce , hełmie i pelerynie czarnej łaził , co tak dyszał XD ) No i się wzięłam za parkę - Padme i Anakina , który swoją drogą jest straaasznie przystojny . Ale tak wkleje tylko Padme , bo Anakin jest za ładny i żaden rysunek nie odda jego urody ( tak tak to sobię tłumacze , bo chyba 3 raz mi nie wychodzi -,- )

Co do  rysunku po raz pierwszy nie rozmazywałam ołówka ^^ tak dałam radę , nie koniecznie wyszło ;] Więc się nie drzeć ! Oczy wyszły za duże i są jak sztuczne , ale nie miałam jak ich zmniejszyć, bo wszystko było już pocieniowane . Więc moi drodzy oto Padme , grana w filmie przez Natalie Portman ( moją imienniczkę *dumna jak paw* ). Wiem wiem nie wyszły te oczy i inne ale ustalmy tak : tak miało być i będzie git :

Padme.jpg


Obok jest Anakin, którego wycięłam i za Chiny nie pokaże :P

To teraz drugi rysunek - tak popracowałam :D jedyny znośny z reszty ... Jak wiadomo czego nawet nie ukrywam , nie potrafię rysować z głowy -,- ale się uczę . Taaa może kiedyś coś z tego wyjdzie . Oto więc przedstawiam moją karykaturalną koleżankę - Pinky :

20120209301.jpg


Co do imienia to nie wiedziałam jak ją ubrać , ale nie chciałam na różowo ( jej nie pasuje różowy ) i jak pomalowałam , to jakoś taka ' Różowa '  została ;] Zmęczona i śnięta maszeruje do szkoły ...

Ta szkoła ... Zapowiada się ciekawy weekend - praca na konkurs z geografii i spisywanie porogodzinnych wywiadów na hisorię nagranych w ferię ... Ciekawie ...
Dobra lecę . Paaa :*

***

PS. Uzależniam się od herbaty z sokiem z malin ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz