czwartek, 23 lutego 2012

#15 ' Fuuck You Honey ' czyli cudne pomysły na zawołanie XD


Dobry, niedziela dziś a u mnie przez okno czasem świata nie widać, a moja biedna kochana leszczyna prawie leży na ziemi ...
Zauważyłam ostatnio, że dostaje szajby jak nie mam nic do roboty. Zdecydowanie bardziej wole być zalatana ;] wiem to dziwne. Typu teraz mam do przepisania 3 wywiady każdy po godzinie z hakiem słowo w słowo na kompa (konkurs z historii) prace z geografii, muszę doczytać książki i ugotować pomidorową młodemu, bo familia wybyła XD. A ja oczywiście robię coś znacznie mniej pożytecznego dla ludzkości czyli ładnie powiedziawszy bawie się w malarza ;) Już tłumaczę.
Mianowicie kochana Peciaaa, tak tak z portretu z notki #13 ma 1000 pomysłów na godzinę. Kochana ja jak nie mam pomysłu co ze sobą zrobić i wywytuje ludzi co narysować, co ze sobą zrobić (zauważyłam, że ludzie z mojego zoo (szkoła xd taaa same zwierzaki) mogą mnieć serio niezłe pomysły), ale jak przyjdzie co do czego to :'nie wiem' , 'skąd mam wiedzieć' . Ale jak mam za dużo pomysłów to się im zbiera na ględzenie o tym jak to źle jak to za dużo na głowie xd. Wybaczcie że piszę takie głupoty, które według was pewnie do niczego nie prowadzą. A nie prawda - prowadzą. Polecisz do Peci i za chwile masz mase zdjęć, rysunków, szkiców, które nie wiadomo gdzie to coś znajduje xd. Więc kochana rąbnięta Peciaaa wymyśliła - koszulkę. Dobra dawaj koszulkę, matkera i sie robi. I się zrobiło, a moje nogi ledwo żyją, ale jestem z siebie dumna xd. Dla sprostowania to #2 koszulka w mej karierze xd. Taa pierwsza też była pomysłu Peci i też dla niej xd. Ale zdjęcia brak, bo się wzięło wykasowało. xd.
'Fuuck You Honey' że tak to nazwę 'pseudonim arystyczny', kurde coś mi na głowe wali xd. nikogo innego jak samej Peci xd. http://www.photoblog.pl/fuuckyouhoney/profil jakby się komuś nudziło to zapraszam xd.
Dobra ja może przestane tu wychwalać to coś co się zwie Peciaaa i wkleje zdjęcia koszulki ?
A oto przód :

Koszulka13.jpg


Tak widać jeszcze nie starty ołowek, ale tam xd. Na kimś wygląda jeszcze lepiej . Kurde wpadłam w samozachwyt :P
I jakże oryginalny tyłek:

Koszulka14.jpg


Wiem że widać krechy po malowaniu, ale spróbujcie sobie wypełnić marterem takie wielkie coś ;] A farb wolę na razie nie dotykać, po tych niemiłych przejściach z próbami narysowania gitarki.
Całość zajęła mi około półtorej godziny, ale warto było xd.
Chyba trzeba się zbierać gotować, albo pisać histe ;/. E damy radę. Chyba ;]
Jak mniemam następny tydzień też będzie zajęty, bo kochany Sebek z niewyparzoną jadaczką wrobił mnie w rysowanie aparatu głosowego na zajęcia artystyczne z muzyki ... I będzie piękny plakat z płuami i krtanią ;]
Dobra lece gotować ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz